sobota, 11. februar 2012

Kombuča po mojem okusu

Sedaj je copranje fermentiranega napitka postalo rutinsko opravilo. Po 14-dnevnem uživanju "gobe" v pocukranem čaju sem vsebino iz dveh kozarcev za vlaganje prelila v 8 litrskih steklenic. Predelan pu-erh mi je na moje veliko presenečenje všeč. Da ne govorim o zelenem čaju, ki sem mu dodala earl grey. Dario, hvala za recept
Eno palačinkasto "gobo" mi je uspelo razdelit, tako imava z Rajetom sedaj v proizvodnji tri kozarce :)
A to še zdaleč ni dovolj za najine potrebe. Danes sem spila kar liter kombuče, res mi tekne.
 

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Kje pa se kombuča lahko kupi?

Anonimni pravi ...

https://sites.google.com/site/milanlozar/home/kambusa-1

RUTH pravi ...

Anonimni, hvala za link.
Ej, nisem vedela, da se je pri nas našel nekdo, ki matico kombuče prodaja!
Denar, sveta vladar ...