sobota, 25. februar 2012

Mojih 15 krogov za dober namen

Kot sem obljubila, malo pred sedmo sem bila na Bledu, na humanitarni prireditvi Tečem, da pomagam.

 Kakšno jutro ...

 mir ob gorenjskem biseru

in pozitivna energija med kolegi tekači ter zagnanimi organizatorji.












































V zadnjem krogu sem se odločila, da se super druščini Never give up v nedeljo ne bom pridružila. Dala sem vse, kar sem v trenutnem stanju brez tekaške kondicije lahko.

Po premaganih devetdesetih kilometrih sem se privlekla domov in se za tri ure prepustila blagodejnemu delovanju bazične soli ter eteričnemu olju sivke.  
Nina in Miha sta mi postregla kar v vroči kopeli, s čokoladno ledeno torto in kivijevim sokom.
Sama sreča, sedaj sem prišla k sebi in se počutim super :)

Vsem, ki boste tekli jutri, želim veeeeliko moči!!!!!!! Za dobro stvar ...


2 komentarja:

K pravi ...

Konkreten podvig, tole, bravo. In hvala za fotke Blejskega jezera, zelo me je zanimalo, kakšno je po teh par toplih dneh. Fino, da smo šli po ledu do otoka prejšnjo soboto, zdaj ne bi več šli :)

Jotaeater pravi ...

Hvala Ruth za "skupen" maraton, puhovko in vse ostalo!! :) Prekrasno je bilo!!