četrtek, 16. februar 2012

Po desetletju načrtovanj

 Res sem srečnica, da imam tudi tako lepo poslanstvo, kot je načrtovanje zasaditev.
Nekateri prihajate k meni že dooolgo, iz leta v leto. Gospod in gospa, ki sta včeraj prinesla korita, imata v moji evedenci številko 85. Torej, zaupata mi od vsega začetka. 
In v resnici sedaj, ko smo ugotovili, katere rastline ju najbolj osrečujejo, v zasaditvah ne delamo kakšnih revolucionarnih sprememb. Tu in tam zamenjamo kakšno rastlino, in to je vse. Gospa se je nadvse razveselila nove črne petunije 'Black Satin', ki bo res prava popestritev na balkonu z belo ograjo.
Včeraj sem dobila nekaj lanskih motivov, še več pa jih pričakujem, saj so se rožice skrile nekje v domačem računalniku.

 
 
 
 
 
 
 
 Tako pa je bilo leta 2010 ...



 

1 komentar:

tamara pravi ...

Kakšna romantika:)!