ponedeljek, 20. februar 2012

Prinesite košare za obešanke!

Ravnokar sem oddala članek o zimskem sajenju poletnih visečih vrtičkov. 
Dopoldne sem sestavila več kot 30 kompozicij z milijonskimi zvončki, a ne na papirju, marveč v rastlinjaku :)
Na to, da je skrajni čas za prevzem ogrodij za vaše obešanke, bi rada opozorila z Aleševimi sanjskimi kreacijami.  
 

















2 komentarja:

Helena Golenhofen pravi ...

Ruth, prosim lepo, da napišeš čim več o Alešu, če ga je možno posvojiti ali angažirati. Jaz sem se prva javila! (ha,ha)

Dobro, da objavljaš slike od "konkurence" - to je dobra motivacija, da se bom letos še bolj potrudila. Poleg tega zna Aleš tudi fotografirati, saj ni slikal v žgočem soncu, ampak pri razpršeni svetlobi, zato so vsi detajli lepo vidni.

Me prav zanima, koliko časa nameni rožicam.

LP
Helena G

K pravi ...

Saj ne, da ne bi, ampak z obešankami pa res nimam sreče. Da ne govorimo o tem, da ne vem, kam bi jih obesila, da bi imela z njimi kaj več "sreče". Bom fotke gledala. Šmir.