sobota, 11. februar 2012

Energijski pok

Ooo, draga moja sestrica se je spet takoo pripravila na delavnico. Če bi vedeli, kako hudo mi je bilo, ker se vabilu niste odzvali v večjem številu ... Res ne vem, če bom Matejo sploh še upala prosit za dragocene učne urice.

 Pokazala je vse možne načine nakaljevanja drobnih semen in jih vpletla v različne jedi.


Poleg klasičnih zelenčkov iz semen lucerne, redkvice, kreše, rukole, brokolija, gorčice je presenetila s številnimi zanimivimi mešanicami ter nakaljeno rdečo deteljo, prosom, rdečim zeljem, chio, lanom. Pa verjetno sem še kaj pozabila.







Tu je nekaj misli iz članka v Družini, ki ga je Mateja napisala pred letom dni:
Na prvo mesto posebej pozimi postavimo uživanje zelenih poganjkov, nakaljenih drobnih semen, ki jih kalimo tako dolgo, da poženejo prve liste in začnejo tvoriti klorofil, ki je izjemen čistilec našega telesa. Tako nakaljena semena so životvorna, ne samo živodejna živila, saj so v trenutku, ko jih zaužijemo, še živa in se energijski pok zgodi prav v ustih. Kaleča semena, ki so se komaj začela razvijati v rastline, vsebujejo izjemno veliko hranljivih snovi, ki nam, če z zelenimi poganjki pravilno ravnamo, vse po vrsti izjemno koristijo.








Jaz sem zelenčke, ki jih je Mateja res prinesla v neverjetnih količinah, pridno sočila - skupaj z ingverjem, rdečo peso, komarčkom, korenjem ...

 Z lucerno je obogatila pirin kruh, namazan z maslom in medom.

 Potem so se vrstile solate ...




 in sladica :)

 Še enkrat HVALAhvala za slasten motivacijski energijski pok!!!!


8 komentarjev:

Mimi pravi ...

Vse to izgleda res slastno! Jaz sem (ponovno) začela nakaljevati semena prav pod vtisom vaših objav na tem blogu in moram reči, da sem zelo zadovoljna, kajti v družini imam še dva, ki sta mi za to hvaležna. Le mlajši sin še ni pripravljen poskuisti teh energijskih bombic. Upam, da vaša sestra ni izgubila volje zaradi malega števila udeležencev in da bo pripravljena še kdaj deliti svoje ideje. Jaz imam tooooooliko vprašanj, ampak resnično nisem mogla priti na to predstavitev.
Sicer pa hvala, Ruth, za odgovor v zvezi z masažnim oljem. Manjka mi še limonino, potem se spravim delat Piino mešanico.
Lepo se imejte!

Anonimni pravi ...

Mateji in tebi, Ruth, HVALAAAA:-) Smo tako daleč od vas, a slike nadomestijo le delček, manjka beseda! Je pa res, da sta energijski bum vidve in motivatorki zdrave hrane in življenja nasploh:-)
sicer pa kaljenje uspeva in nekaj że pojedli. Super je, tole vrtnarjenje pozimi.
Andreja

Maja pravi ...

Tako mi je žal, da nisem vedela za to delavnico. Sigurno bi se je udeležila, saj obožujem kalčke, le znanja imam premalo, zato se držim bolj preverjenih, kot so kalčki alfa alfa in zeleni mungo fižol.
Upam, da bo še kdaj.

RUTH pravi ...

Mimi, Andreja, Maja,
9. marca ob 17. uri bo imela Mateja nadaljevanko na temo nakaljevanja.
Vzemite si čas in pridite ....

mojchka pravi ...

KO le ne bi bili tako daleč ... Ma, enkrat bom prišla, obljubim!

Mimi pravi ...

Če le ne bo preveč snega, mi bo uspelo priti do vas pravočasno, ne da bi zato morala prej iz službe. Upam, da se vidimo!
Lep pozdrav.
Mimi

Pia pravi ...

Ah, izovori, drage gospe! Ena urica, ena in pol, to pa ja ni veliko.
OH, ko bi ne bila "tako" daleč bi tudi pojedla kalček ali dva.
Lahko noč vam maham iz Amsterdama.

Mimi pravi ...

Ne, ena ura in pol ni veliko. Se strinjam. In ni bilo tako mišljeno. Stvar je v tem, da sem do 15h30 v službi. In ne ravno za ovnikom. Ampak kot sem rekla: naredila bom vse, da pridem. Saj že komaj čakam!
Lep pozdrav v Amsterdam in na Gorenjsko.
Mimi