ponedeljek, 13. februar 2012

Tečem, kot po puhku ...

Emil Pintarič, direktor firme Pinstep, je športnik - od nog do glave. Po ogledu filma Ruth 246,8 me je hitro našel in se prijazno ponudil, da lahko pomaga. 
A verjamete, da jaz, ki sem v zadnjih štirih letih zamenjala kopico tekaške obutve, še nikoli nisem namenila pozornosti enemu od sestavnih delov - to je vložku. Sploh nisem opazila, da JE pod mojim stopalom! 
IN sedaj se mi odpira nov svet. Počasi odkrivam, zakaj je vložek pomemben. Emil mi je priskrbel kopico različnih in jih bom testirala. Obljubim, da bom obveščala tudi vas :)
Zadnje čase spet pridno tečem - po gozdu, pa tudi po cestah. V nedeljo sem šibala v Gorje, danes na Bled. V tem mrazu imam obute tanke kompresijske nogavice in poletne teniske. Za prijeten občutek toplote poskrbijo mehkomehki vložki, narejeni iz "ovčke". Selim jih iz enega v drug par tekaških čevljev. 
Danes sem dobila ovčkaste vložke za turne pancarje - pazite to, z grelci!!! Sedaj komaj čakam Miha, da pride iz Finske in mi jih namontira.
Res imam srečo, da me je Emil opazil, kajti sicer ne bi nikoli izvedela, kako se da stopala lepo pocrkljat :) 


3 komentarji:

Anonimni pravi ...

za tvoje stopala in prste mora biti najboljše.

Anonimni pravi ...

Kako pa navadni smrtniki pridemo do teh vložkov?

RUTH pravi ...

Preprosto, pokličite Emila :)
Telefonsko ima 041 416 441.