sobota, 18. februar 2012

Vražje vodnarke

Imam sestrici, Mateja ima rojstni dan 8 dni za mano, 8 dni kasneje slavi Nataša. Za osmico pravijo, da je srečna številka vseh vodnarjev.
Kako je to uspelo splanirati staršema? Še danes se sprašujem ...

No, vodnarka je tudi naša Pia, pa primorska prijateljica Nada, teta Polonca ter super babnice: Stana, Irena in Urša.
 



8 komentarjev:

Neza pravi ...

Vodnarke smo zakon!
Vse najboljše vsem
od še ene (včerajšnje)
vodnarke!
Neža

Anonimni pravi ...

Pozdravljene, vodnarke in seveda vsem trem vse najboljše.
Sama sem praznovala 16., in seveda sem mnenja, da smo vodvarske punce nekaj čisto posebnega. En meter nad tlemi, v nekih drugačnih sferah, kamor si ostali ne upajo ;)

Tatjana

M pravi ...

☺ ej, vodnarji ste res tko fajn, al pa samo meni vodnarji tako zelo pašejo. Jaz mojima dvema doma še vedno dolgujem torti (ali karkoli si bosta že izbrala od sladkega), pa ni in ni časa.
Lepo praznujte in seveda vse vse vse najboljše vsem skupaj!

Anonimni pravi ...

Pa smo res zakon - vodnarke. Jaz sem praznovala 29.1. - iskrene čestitke vsem skupaj. Polona

Maja pravi ...

Vse najboljše vsem trem od še ene vodnarke:)

Anonimni pravi ...

pozdravlja tudi jaz sem vodnarka 6.2. vsak dan z veseljem pogledam na vaš čudovit blog le tako naprej in srečno po hribih

Urška Sem pravi ...

Vse najboljše!
Sicer se pa tudi jaz vpisujem med vodnarke, 18.2 ツ

Vessna pravi ...

Čestitke vsem vodnarkam od še ene - 8.2. vodnarke ... vse najboljše