ponedeljek, 13. februar 2012

Lanske modne zasaditve

Veseli me, da ste se Cvetočemu natečaju pridružile še štiri dame: Claudija, Petra, Ana in Mojca.
Od Metke, Andreje in Boštjana pa sem prejela dodatne slike. 

Rdeča nit Boštjanovih prelepih lanskih zasaditev je modna bela. 
Na sejmu IPM v Essnu nisem mogla izluščit kaj se obeta za to sezono. 
Pomagajte, kaj narekuje moda????

 

4 komentarji:

K pravi ...

Pantone pravi tangerine, se pravi živo oranžna.
(http://www.pantone.com/pages/fcr.aspx?pg=20929&ca=4&d=1)

RUTH pravi ...

Ooo, hvala za sporočilo!!!!
Ja, za tangerine sem zadnjič slišala od vrtnarske kolegice Damjane, pa sem želela potrditve :)
Juhuhu, moja najljubša barva bo spet IN!!!
Sicer pa se pri domačih zasaditvah na modo ne oziram ...

Helena Golenhofen pravi ...

Letošnje kitajsko leto je v znamenju zmaja. Kljub temu, da je zmaj ponavadi zelen in je v kitajskem zodiaku edino nitološko bitje, spada v element zemlja s polarnostjo yang.
Zemeljske barve so: bež ali krem, rumena (najbolj), oranžna, marelična, rjava. Nekateri pravijo, da tudi siva barva spada v element zemlja.

Energijo zemlje podpira element ogenj: rdeča, roza in vijolična barva (pazite, vrtnarji jo imenujejo modra).

Letošnja energijsko skladna zasaditev bi torej bila: 70% zemeljskih barv, 30% ognjenih.

Ker zmaj vlada področju na JV, naj bo ta del še posebej lepo urejen.

Polarnost yang pa pomeni, da morajo biti zasaditve močne, udarne, dinamične, vidne od daleč.

LP
Helena

RUTH pravi ...

Draga Helena,
res si prijazna.
Hvalahvala, bom upoštevala tvoje namige!