torek, 7. februar 2012

Kalčkanje na zeleno

Mateja danes praznuje rojstni dan :), v petek ob 17. uri pa nam bo v Podvinu delila svoje znanje. 
Tema: Gojenje in uporaba zelenih poganjkov v kulinariki
Še lani so bili naši glavni zelenčki lucernini, saj sem delala sok. Letos sočim kar peteršilj, nakaljujem pa vse živo. Pred dnevi prvič tudi krešo (slika zgoraj)

 in chio!

 ter gorčico.

Sicer pa kolobarim v osemnajstih pladnjih.


 Vsak dan kaj posejem :)

Pogled na mojo "njivo" lani ...

 in pred petimi minutami.


6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Pozdravljena, tudi sama sem našla veliko veselja v zimskem "vrtnarjenju". Zanima me pa, kaj imate za podlago na fotkah, kjer je kreša, chio semena ... nekaj belega? Hvala in lp, Ljubica

RUTH pravi ...

Ta kalilni pladenj, ki omogoča super izpiranje, ima velike odprtine, zato za kaljenje drobnih semen potrebujem ene papirčke. Ne vem, kako se jim reče, dobim pa jih v trgovini.

K pravi ...

Šmir, jaz bi tudi rada vedela, kako se reče tem papirčkom, ker se mi drobna semena izpirajo skozi reže. Zraven novega kalilnika sem sicer dobila mrežico, ampak 1. samo eno, 2. jo je sitno čistit. Tako da, draga Ruth, lepo prosim: kakšni papirčki in v kateri trgovini? :)

Anonimni pravi ...

Ruth, pom0č.

Tudi jaz vrtnarim, semena splahnem, namakam, redno dvakrat dnevno splahnjujem, pa se mi zgodi, da mal zakali, zasmrdi in splesni.
Imam pa tak siv plastičen štir nadstropen kalilnik kot ti.
Kaj se to dogaja!

Hval, Andreja

RUTH pravi ...

To so filtri za nakaljevanje, ki jih dobiš v štacuni, kjer prodajajo kalilnike z naluknjanim dnom. V naši bližini je to Dobra misel v Lescah.

Andreja, žal ti takole ne morem odgovorit, ker ti moram zastavit kopico vprašanj. Pokliči me, pa bova težave skušali rešit.

Anonimni pravi ...

Hvala za odgovor. Sem ravnokar še enkrat preštudirala Matejin članek.
Danes poskusila z lucerno in redkvico. Poročam.
Hvala.
Andreja