petek, 7. december 2007

Konec dober - vse dobro

Vauu, kako si oddahnem, ko z ramen odvržem breme.
Prejle sem oddala še članek za revijo Moj mali svet. S pomočjo ducata skrbno izbranih fotografij sem pripravila obsežno inventuro letošnjega leta. Ob tem sem prelistala kopico Mesečnih biltenov Agencije RS za okolje. Kakšna sreča, da raznoraznih podatkov ni treba nositi v glavi! Na spletu so vedno pri roki.
Prilagam januarsko in decembrsko fotko iz članka.

Danes je izšla 49. številka Družine v elektronski obliki. Tokrat nas Mateja v svoji rubriki Za dušo in telo navdušuje za drobne sadne sladkosti.
Naj povem, da sem jih bila že deležna. Ne odlašajte in si jih čimprej privoščite! Za branje članka morate biti prijavljeni.

Zadnjič sem prejela vprašanje, kdaj bo luč sveta ugledala moja naslednja knjiga. Včeraj je poštar prinesel veliko kuverto, v njej pa sem našla Program izdaj september 2007-december 2008 Mladinske knjige.
No, listam, listam. In med priporočniki za odrasle ugledam to najavo ...

Torej, moja deveta knjiga z naslovom Cvetoče razkošje, bo izšla čez tri mesece.

Za konec pa še jutranje barve. Že dolgo jih nisem doživela skozi okno delovne sobe. No, tudi to je lepo!

Ni komentarjev: