četrtek, 20. december 2007

Kredarica

Včeraj zvečer sem na spletnih straneh naletela na misli Francija Petriča, urednika tednika Družina.
Takole pravi: "Med kraji, ki jih nosi v srcu vsak Slovenec, so zanesljivo trije "sveti kraji" slovenstva: Triglav, Blejski otok in Brezje. Na njih se čez vse leto zbere največje število ljubiteljev Slovenije. Vsak od teh treh zase pripoveduje o trdnosti, lepoti in vernosti, ki naj bi bile kreposti našega naroda in domovine. Na te tri kraje verni in neverni odhajamo s spoštovanjem in ljubeznijo."

Torej, v sredo sem bila na Bledu, danes, v četrtek je bila na vrsti Kredarica.
Jutri - Brezje!?

Zjutraj sem med pisanjem članka spremljala posnetke ..

Malo pred enajsto sem se odpravila na pot. Iz Krme se dolgo dolgo hodi po senci ...

In končno - tako težko pričakovano SONCE!

Snežne razmere so bile podobne pomladanskim.

Pod Kredarico pa napihan in zmrznjen sneg.

Od tod naprej brez derez ni šlo!

Ob pol štirih sem stala pod Triglavskim domov na Kredarici na 2515 mnm.

V naši najvišji planinski postojanki je z odličnim čajem postregel meteorolog Janez.
Bil je vesel mojega obiska, saj je dejal, da že dva tedna ni videl pohodnice ženskega spola.
Pokazal je slike, ko je bilo na Kredarici 7 metrov snega ...

V dolino ...

Svetila je luna, tako da čelne lučke ni bilo treba prižgati. Snežinke so se lesketale, kot se za bližajoče praznike spodobi.

Slike lahko pogledate tudi v albumu!

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ruth ti si neverjetna in človek ostane ob tvom početju brez besed.Aleš

Anonimni pravi ...

svaka čast