sobota, 22. december 2007

Sonce in ivje na prvi zimski dan

Priznam, da sem bila v dilemi. Naj ostanem doma in slikam ivje ali naj se podam na toplo v hribe?
Kot boste videli na slikah - doživela sem oboje ...
Malce z zamudo, šele 20 minut čez šesto, sem začela pri Savici ubirat serpentine. Po trenutkih črne noči se je na vzhodu pričelo svetlikati. Sicer dolgočasna pot je ob opazovanju spreminjanja barv, med rojevanjem dneva, minila kot bi mignil. Zato - toplo priporočam zgodnjo jutranjo varianto poti.
Pred tremi dnevi je bila podoba na Komni povsem drugačna. A tokrat se je lesketalo!
Tu je kronološki pregled in album slik.

Med sedmo in osmo uro ...

Ob enih popoldne

13:45

Ob pol treh ...

Na turi sem bila osem ur. Kakšno pravljično vzdušje sem doživela med osmo uro zjutraj in eno uro popoldan, vam bom zaupala zvečer. Sedaj se mi že mudi na SONCE!

Ni komentarjev: