četrtek, 29. november 2007

Dan za Zlate vode

Kolikokrat sem slišala za Zlate vode! Pa še nikoli nisem bila tam ...
Fanta sta v davnih časih - ko sta trenirala tek na smučeh, na Zlatih vodah vsako jesen s klubskimi kolegi urezala prve smučine. Jasno, v letih, ko na Rudnem polju še ni bilo dovolj snega.
Danes tam snežni topovi puhajo ledene kristalčke ...

Na pot sem se odpravila zgodaj - četrt čez pet. Ta fotka je nastala 10 minut do sedmih.

6:54 - iz rdeče črte na obzorju so se rojevale barve ...

7:18 - v pričakovanju!

7:23 - tu je sonce in čas, da se rodi nov dan!

7:27 - rožnata svetloba za jutranji avtoportret

7:44 - na vrhu Viševnika naju pričaka in pozdravi drobna ptica

7:46 - pozabila sem povodec za Dika, a pes je k sreči previden hribolazec

Komu je namenjeno tole sporočilo - 2050 metrov nad morjem?

7:48 - naš očak v toplih jutranjih barvah ...

7:50 - Bohinj se skriva pod meglenim morjem

8:00 - kljub temu, da je na Viševniku toplo in skoraj brez vetra, je napočil čas za sestop

9:08 - prvič proti Zlatim vodam ...

9:09 - kje se je zgubila pot? Z Dikom sva jo mahnila kar po teh stopinjah.

9:13 - taveliki kristali - to sem se odžejala!!!

9:16 - sončna plaža pod Viševnikom vabi

9:20 - pa sem jih uzrla ...

ZLATE VODE

9:23 - gora se občuduje v zamazanem ogledalu!

9:25 - malce nepazljivosti in zmanjkalo mi je idej, kje naj bi vodila pot - sledi blodenje v brezčasju

9:39 - ufff, je vroče!

K sreči je načinov za odpravljanje žeje več!

Uživancija, uživancija ...

9:50 - novi pogledi, druge dimenzije

Diku se verjetno ta hip sanja o gamsih!
Še sedaj ne razumem, da je bil takooo ubogljiv in ni stekel za njimi.

Bil pa je takoooo poklapan, ko sem ga z obljubami končno spravila od mikavne vabe.

9:59 - sem ju nazumirala, kaj? Vojaka na vrhu Viševnika

10:00 - še pogled v dolino

IN romantična pot proti Mrežcam

10:30 - obrnila sem se nazaj proti Zlatim vodam

Tam sta me čakali še dve darili - ki sem ju prej očitno spregledala!


10:54 - sedaj pa le še dobre pol ure sestopa, malo čez poldne sem bila doma

Popoldne pa v Ljubljano - prvič v Fužinski grad.

Bernarda in Andrej - hvala za prijeten družabni dogodek.
Bernarda - iskrene čestitke za novo knjigo Sto trajnic na Slovenskem!

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Čestitam zopet ste mi popestrili jutro fotografije so odlične.
Sreča je v tem daje danes petek, jutri jo mahnem na Lovrenška jezera. Prvič v decembru.

LP
Mihela