petek, 16. november 2007

Pred službo ...

Te fotke posvečam vsem, ki ste si danes zjutraj malo pred sedmo namesto tekaških čevljev morali obuti službene.
Trenutno imam ta privilegij, da lahko pridem na "delovno mesto", ko se nekoliko ogreje.
Zato sem šla na tek v Grofijo.

Jutranja zarja in oblaki so zvarili čarobni napoj.


Proti Jamniku

Prav nič nisem gledala pod noge. Le kako?

In potem nenadoma pas modrine.

Opazovalnico sem dojela šele kasneje.

Tek v smeri našega očaka,

s pogledom na Stol.

Nato sem se obrnila na vzhod in - zaslutila rdečo kroglo.
Joj, kako sem šprintala kakšen kilometer, da sem prišla do želenega mesta za fotografiranje.
Le kaj si je mislil moj pes???




Avtoportret

Uživaški tek po gozdu!

In še zadnji slikci, ki sta nastali eno uro za prvo.


Pred nami sta sobota in nedelja. Ne prespite lepih trenutkov!
Poglejte še "obdelane" slike na Rajetovem blogu - Jutranje prebujanje!!!

Ni komentarjev: