četrtek, 8. november 2007

Polnočni sprehod po vrtovih

Že dolgo vas nisem povabila na sprehod po vrtovih.
Ne mislite, sezona sajenja in vzdrževanja je še vedno v polnem teku ...

Ta teden smo za vas v Podvinu poleg bogate ponudbe sadnega drevja, grmovnic in trajnic pripravili presenečenje - sklede in lonce lahko kupite 20% ceneje!!!
Zato čimprej pot pod noge ...

Ko bom utegnila - to frazo že predobro poznate, sledijo vse slike vrtov na pravem mestu ...
Andrej in Miha sta v Železnikih zamenjala poplavljeno travo.

V Zasipu smo lastnikom olajšali košnjo travo pod pahljačastim javorjem ter obenem polepšali vhod v hišo ...

V Radomljah.
Zaenkrat - nedokončana zgodba. Presajanje, pa spet presajanje ter sajenje na novo.
Nadaljevanje bi moralo biti jutri, a ker sem zbolela, sledi prihodnji teden.

V Mengšu.

Na Mlaki pri Kranju so morali odstraniti staro, že preveč široko živo mejo.
Drugo leto bo nova ograja prekrita z rastlinami ...

Tako, kot v tem delu vrta - saj se je sploh ne vidi!

Jan in Andrej sta se odpravila v Grahovo pri Cerknici. Na vzdrževalna dela ...

Za konec pa še nekaj meni najljubših motivov. Grede, ki sem jih zasnovala že dolgo nazaj, pa so še vedno atraktivne ...
V Begunjah.

Za konec.
Ko misliš, da je že za tabo!
Zadnjič sem pozabila posodobiti kazalo nove knjige. Pa me je čakalo to noč ...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Ja jesenske barve so čudovite,še posebno, če jih obsveti sonce.Posnetki so pa res dobro izbrani.Kar tako naprej.
Zima pa ima tudi svoje čare.
Ni ga čez naravo in lepe rožice!
Uživajmo v naših lepotah, malo se je treba potruditi, splezati na kakšen hrib in odprejo se spet novi pogledi, razgledi..