torek, 20. november 2007

London v jeseni

V nedeljo sem prosila Jana, če mi kupi vstopnici za Chelsea Flower Show. Ta NAJ razstava vseh vrtnarskih razstav bo drugo leto od 20. do 24. maja. Verjetno veste, da se je treba res potruditi in pravočasno poskrbeti za vstopnice. Na voljo jih je le 157.000! "Public Ticket" stane 41 funtov. Odločila sem se, da bom na razstavi v četrtek in petek.

Lidija je bila pred dnevi z dijaki v Londonu. Poslala mi je še nekaj fotk.

Ambrovec ...


Slane očitno še ni bilo, poglejte, kako cvetijo koralne fuksije, gomoljne begonije in begonije zmajeva krila.

Ciklame so v Angliji več kot priljubljene - cvetijo sedaj, v koritih pa sem jih občudovala tudi v maju.

Pred Buckinghamsko palačo sadijo trobentice!!! Pri nas pridejo na vrsto šele spomladi.

Ni komentarjev: