ponedeljek, 19. november 2007

Vse ob svojem času!

To sem si stalno ponavljala, ko sem s premrlimi rokami danes KONČNO posadila sklede pred trgovino. Še sedaj me prsti ne ubogajo, tako sem zmrznila.
Saj veste, kolikokrat sem to jesen zapisala - izkoristite lepo vreme!!! Sama pa grem delat v najbolj nemogočih razmerah!? A kaj, ko sklede ne morejo biti prazne.

Iz bližnje grede sem izruvala okrasne trave - bodalice. V pričakovanju pomladi jesenske vrese nisem sadila. Poigravala sem se z barvitimi iglavci in listavci ter grmovnicami, ki jih odlikuje zanimiva rast.

Na vhodu v trgovino nas pozdravijo povešavi macesen Larix kaempferi 'Stiff Weeper', pisanolistni pušpan, pomladanska resa in bodalica.

Osnova te zasaditve je v krono cepljena školjkasta pacipresa Chamaecyparis nana 'Gracilis'. Pod njo pa bodalica, pomladanska resa in mačehe. Ter dva granitna kamna, ki sem ju lani prinesla iz italijanskih hribov.

Nepozebnik Hamamelis intermedia 'Ruby Glow' že odpira prve cvetove. Zimsko sonce bo poskrbelo, da bo grm zanimiv do pomladi. V plitvo skledo sem posadila še nitasti pacipresi Chamaecyparis pisifera 'Sungold', pomladansko reso ter mačehe.

V najbolj prostorni skledi bo ob koncu zime zacvetela cepljena skrivljena leska Corylus avellana 'Contorta'. Žal nam je zmanjkalo oranžnih mačeh - našla sem le dve sadiki, zato sem bakreno obarvanemu miskantu Miscanthus sinesis 'Yakushima Dwarf' in hojheri Heuchera americana 'Palace Purple', dodala barvita iglavca Thuja occidentalis 'Rheingold'.

Zasaditev v visoki pločevinasti skledi mi je bila takoj všeč. V ozadju se skrivajo veje skrivenčene leske Corylus contorta 'Red Majestic', ki imajo zanimive rdeče brste. V ospredju pa se prepletajo pisanolistni pušpan Buxus sempervirens 'Marginata', bodalica, resa in mačehe.

Pred vrati v predavalnico bo v široki skledi zacvetel rumen nepozebnik Hamamelis intermedia 'Westerstede'. Pred njim pa moja najljubša iglavca - zlata tisa Taxus baccata 'Summergold' in zlato ruševje Pinus mugo 'Carsten’s Wintergold' ter seveda obvezen cvetoči dodatek.

Sedaj spet opazimo, kako lepe so naše sklede! Poleti jih preraščajo viseče rastline, zato sem tole posadila čisto minimalistično - le s petimi rastlinami. To so: macesen z "nakodranimi" vejami Larix kaempferi ‘Diana’, bodalica, resa in mačehi.

Ni komentarjev: