ponedeljek, 26. november 2007

Za dober začetek zadnjega novembrskega tedna

Pia me je zbudila ob petih, da sem ji pripravila zajtrk. Z največjim veseljem, saj se do petka ne bova videli.
Naredila sem sok iz korenčka in jabolk. Skuhala sem jasminov čaj in kamutov kus-kus z rozinami. Pia je dodala med in vse skupaj "začinila" s konopljinimi semeni.

Ter seveda obvezni kalčki lucerne!

In nato misli poletijo ...

Jaz pa po jutranjem teku odbrzim na Golnik. V četrtek sem dobila strup čebele, danes me čaka osa.
Ta konec tedna so bili po doooolgem času za hip doma vsi naši trije otroci.
Poglejte, kako je v pravi zimi - na spletniku Moje najljubše rožice.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Seveda beremo vaš blog in to z veseljem. Sem Mojca Z. iz Koga pri Ormožu in sem nekje v septembru zasledila vaš blog. Od takrat dnevno preverim, če je kaj novega. Vaše znanje o rožahje enostavno fantastično, prav tako vaše ideje o zasaditvah. Naj se pohvalim, tudi jaz sem v prednaročilu naročila vašo najnovejšo knjigo, ki jo nestrpno pričakujem. Lep pozdrav.

Anonimni pravi ...

L.P. Zdravo Ruth Vsak dan spremljamo blog,ki je supr zadeva.Ravno danes je pogovor z bratom napeljal kako je Ruth lahko srečna v samem cvetju in takšnih parkih in da še vedno najdeš čas za knjige in hribe.Le tako na prej.Aleš