sreda, 7. november 2007

Na Golniku

Koliko čebel me je že pičilo v življenju!!!

"To pa ja ni nič takega - odstraniš želo, hitro daš na oteklo mesto kamen, pa je." so vedno govorili.

Pred časom je krožilo elektronsko pismo Danice Dornik iz Nove Gorice:
"Že dolgo me mika, da bi vam predstavila še eno uporabnost Aspirina, ki mi po potrebi koristi že več kot 30 let in o kateri nisem še nikjer ničesar prebrala. Pri piku čebele si na mesto pika položim tableto Aspirina, ki jo malce zmočim z vodo ali - če ni vode v bližini - oslinim.To rahlo pritiskam na pik in čez morda dobro minuto odstranim. Tako ne pride do otekline, pa tudi srbenja ne in pik je prav kmalu pozabljen. Ta nasvet sem nekoč dobila od starega čebelarja. Že marsikomu sem ga posredovala in vsak mi je povedal, da stvar res učinkuje. Živim na deželi, imam 3 odrasle otroke, ki sem jim v otroštvu na ta način velikokrat pomagala. Sama imam izkušnjo tudi s pikom sršena, pri katerem je Aspirin enako učinkoval."

Ja, žal ti nasveti meni več ne pomagajo. Moje telo reagira na pik čebele in ose hudo burno.
Lanskega 5. avgusta, ko sem po piku ose doživala anafilaktični šok, ne bom nikoli pozabila!

V ponedeljek sem tako na Golniku po več kot sto injekcijah strupa ose, dobila svojo drugo izkaznico za hiposenzibilizacijo in prve injekcije prečiščenega strupa čebele.
Kakšno veselje - moje telo se ni branilo, ne prvi dan, ne včeraj ...
A to je šele začetek.

V ponedeljek sem med čakanjem na injekcije v čakalnici "uživala" z jadralnimi padalci ...


Ko pa sem se v torek po 14 urah! neprekinjenega spanja zbudila v bolniški sobi, me je presenetilo jutranje darilo Narave.
Sicer pa - v bolnici na Golniku nič ni prepuščeno naključju. Vsa pohvala in zahvala zdravnikom in več kot skrbnim sestram!!!

Včeraj popoldne sta me po 13 injekcijah tako boleli roki, da sem se ob odhodu domov komaj oblekla. Sicer pa razen omotične glave in utrujenosti ni bilo nič hudega.
Danes, v sredo pa vse po starem - ob osmih moram na teren. V času sezone za "bolniško" ni časa.
V petek bom spet počivala, saj grem na Golnik po injekcije.

Ni komentarjev: