torek, 13. november 2007

Ponedeljek

Kaj vse se je dogajalo včeraj?
Najprej sem našo najmlajšo peljala v Dijaški dom.

Na Prešernovi družbi sem dobila paket še "vročih" knjig Sto sezonskih rastlin. V predprodaji je lastnike našlo 5.000 izvodov!
Ugotovila sem, da imam v pisarni le pet svojih knjig. Moram si preskrbeti še ostale tri :)

Nato sem se na Mladinski knjigi srečala z urednico in oblikovalcem nove knjige, ki ima delovni naslov Cvetoče razkošje. Ne vem, kakšna bo naslovnica, na zadnji strani knjige pa bom "v modrem".

Opoldne sva se z Andrejem posvetila urejanju vrtov.

Nato pa ... Bila sem zelo utrujena, a od pozornega Rajeta sem dobila darilo - "Icebug" planinske čevlje. Ti so me pognali nad gozdno mejo.

Na Planinci

In nato sneg od Poljške planine ...

Na Robleku pa zadnji sončni žarki!



Čevlji z žebljički na podplatih so res odlični!!! Raje je poskrbel, da je moj korak v hribih sedaj res varen.

Močan veter je odgnal oblake, tako sem zaman čakala na romantični sončni zahod.

Pa tudi luna ni svetila, tako da bi brez čelne lučke težko našla pot domov.

Ponedeljkov večer je postregel tudi z neljubim presenečenjem - mrknil je računalnik. K sreči je Miha danes ugotovil, kje se skriva težava, zamenjal en kabel - in spet sem med vami!
Takole pa je bilo pred nekaj urami, ko sem pisala članek za Družino ...

In kaj počnem sedaj?
Pazim, da računalnik pridno kopira vse letošnje slike na zunanji disk. To naredim šele, ko me enkrat zagrabi panika, da se bodo podatki izgubili! Ob tem pa pospravljam mojo delovno sobo. Ko bi videli kupe literature, ki se mi je med pisanjem nabrala na mizi, po tleh ...

Ni komentarjev: